.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با زنده دوست نکردیم وفا ...
به یاد آن سفر کرده
قاسم جند
به یاد آن سفر کرده

ناگزیر بود از این رفتن نمی خواهم ناله ای سر دهم یا روضه ای بخوانم . روزگار نامرد نیست و دنیا هم بد جایی نیست اگر بدش نکنیم .

کردان رفت و ما هنوز هستیم و روزگاری ما خواهیم رفت و دیگران خواهند بود ، این اصل و رسم اساسی این دنیاست .

مرگ کردان در مظلومیتی مضاعف ،حزنی دوچندان به برخی سینه ها تحمیل کرد و فراتر از باور همگان محبوبیتی بیش از پیش برای او در میان همشهریانش بوجود آورد .

مردم مازندران نه تنها هیچ وقت گناهی را برای کردان متصور نبودند بلکه او را قربانی یک توطئه از پیش طراحی شده می دانستند . کردان دیگر در کنار ما نیست یاد کردان و خدمات بی پایانش در عرصه های مختلف همیشه همراه ما خواهد ماند .

کردان با تمام ناملایمت ها یی که از روزگار دید رفت ، اما به راستی کردان از روزگار بدی دید یا از آدم های روزگار !

آنچه مهم است با تمام نامهربانی ها که حتی در پاره ای مواقع از طریق دوستان سابقش در حق کردان شد و با تمام شایعه ها و جوسازی ها که علیه کردان شد اما او هیچ وقت لب به شکایت نگشود.

اما برای من به عنوان یک مازندرانی عاشق مازندران نه مانند کسانی که فقط در شناسنامه شان نامی از مازندران هست نه در هویت شان ! جای بسی خوشحالی است که در تمامی سایت های خبری مازندران نام او را به نام فرزند شایسته مازندران می بینم .

فرزندی که به حق در هر پست و عنوانی که بود به مازندران و مازندرانی خدمت کرد .

اما بغضی در من فرو رفته وقتی مروری در اخبار گذشته در مورد کردان می کنم جایی که متاسفانه اکثر مخالفان این تلاشگر خاموش را نام هایی مازندرانی تشکیل می دهد و هرچه بیشتر اخبار را می خوانم کمتر دلیل منطقی مخالفت این افراد را با کردان می فهمم .

اما امروز دیگر کردان با ما نیست و جای این بحث ها پایان یافته ولی امیدوارم وجدان خاموش برخی از این افراد با این ضایعه جبران ناپذیر برای مازندران بیدار گشته و بیشتر به خود و هویت خود بیاندیشند .

اشک در چشمانم جاری می شود وقتی این آهنگ استاد خوشرو را می شنوم که تا که وسه ته دین این تی بی بو چه این تی بی بو ته دست ، سینه ، لینگ ، مشت تلی بی بو چه این تی بی بو وشون دیم انار تتی بی بو چه این تی بی بو ته دیم پائیز چرده بی بو چه این تی بی بو روحش شاد و یادش گرامی باد لینک خبر از وبلاگ توتندی

قاسم جند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آذر 1388
آیا می دانید در زمان استیضاح آقای کردان چه کسی در تمامی سایتهای خبری از جمله شمال نیوز از آقای کردان بعنوان یک ساروی دفاع جانانه کرد ؟ به آرشیو شمال نیوز مراجعه کنید .... امروز خیلی ها که آن روز جرات دفاع نداشتند خودشان را دوست ایشان معرفی می کنند !!!! بهتر است مدیریت سایت شمال نیوز از آرشیو خویش در قسمت ( شما هم نظر بدهيد : ) به انتشار اسامی مدافعان ایشان در زمان استیضاح بپردازد تا ساروی های با شهامت و با غیرت آن روز مشخص و به مردم معرفی شوند ...
نا شناس 3 آذر 1388
دكتر نبود اما دستخطش براي بسياري ازمازندراني ها چاره ساز وشفا بخش بود .خدايش رحمت كند
نا شناس 3 آذر 1388

كردان رفت شايد بهترين كار همين ياشد انچه در حول شخصيت كردان بود با خودش دفن شود . ولي چه كنم تعهد به انقلاب ، امام ، شهدان واستانم مازندران مرا مكلف مي كند نقدي به نوشته اين دوست داشته باشم .
1- از اينكه افرادي را متهم به توطعه براي ايشان بدانيد درست نيست كساني كه اورا نمي شناسند فكر مي كنند چه خبره ؟ قربانی یک توطئه از پیش طراحی شده جمله سنگيني كه مي تواند پرسشهاي را در ذهن مردم ايجاد كند . اگر چيزي ميدانيد بگوئيد تا مردم بدانند . بيخود يك امامزاده درست نكنيد
2- اگرفكر ميكنيد مخالفان سياسي باعث شدند ايشان زودتر جان به جان افرين دادند باز هم درست نيست . چون ايشان سرطان خون داشتند يك مرتبه هم پيوند مغز استخوان داشتند پس بايد ازاين شغلها پرهيز مي كرد.
3- صندوق اسرار او زماني باز شد كه جاه طلبي اش به اوج رسيد و فكر كرد . مي تواند در دولت احمدي نژاد كه اصولگرايان واقعي از وزارتخانه ها جا مي مانند ايشان مي تواند انجا را بگيرد .
3- مخالفان واقعي او هم فكران سياسي اش بودند كه ميخواستند ابروي از دست رفته نظام را بخاطرسوءاسفاده امثال ايشان از انقلاب وخون شهيدان به نظام برگردانند . كسي كه در مدت سي سال با مدارك تحصيلي جعلي از نظام حقوق و مزايا دريافت ميكرد. اين كارش در زمان استيضاح در مقابل چشمان 70 ميليون مردم ايران ثابت شد. اگر دروغه به گردن نمايندگان
4- در مجلس ششم با تفحض از صدا و سيما مبلغ 500 ميليارد تومان تخلف مالي به اسباط رسيد.ولي همين مخالفان امروز و دوستان ديروزش اجازه افشارا ندادند. تا جاي كه بروي خودشان خنجر كشيد دست بكار شدند.
5- امام راحل فرمودند هيچ چيز و هيچ كس واجبتر از حفظ نظام نيست . ايا قبول داريد يكي از راههاي ضربه زدند به نظام همين سوء استفاده از مظلوميت نظام است كه به امثال ايشان اعتماد مي كند ولي انها براي جاه طلبي هر كار خلافي را براي خود مشروع مي دانند . موجب بي اعتمادي مردم به نظام شدند .
6- از خدمات بي پايان ايشان كفتيد. لطفآ دو مورد ش رانام ببر ؟
7- كردان نه از روزگار بدي ديد نه از مرد روزگار بلكه از دست خودش ديد .
8-چو ايران نباشد تن من مباد . شهيدان ما در مرز خوزستان و كردستان خون دادند . اين چه فرهنگيست شما تبليغ مي كنيد . كار براي مازندران را ارج مي نهي پس شهدان ما اشتباه كردند .
9- وجدان خاموش را بيدار نكن اگر دست به افشا بزند ديگر چيزي براي اين مرحوم نمي ماند .
10 - رسالت مطبوعاتيات را با احساسات خودت قاطي نكن .

نا شناس 3 آذر 1388
یک توصیه به کامنت نویس ( منتقد کردان) :اثبات را با اسباط قاطی نکن " مبلغ 500 ميليارد تومان تخلف مالي به اسباط رسيد"
سوادت را زیاد کن وقتی خودت سواد زیادی نداری به مدرک کسی گیر نده پشت سر مرده غیبت نکن ،کردان مثل بقیه ممکن الخطا بود مثل من مثل تو کسی حق نداشت آبروش رو ببره
بهنام 4 آذر 1388
خدائییش کردان مردانگی کرد و با اینکه قدرتش رو داشت و می تونست آبروی خیلی ها رو در جریان استیضاح ببره و دستشون رو رو کنه , تنها به خاطر حفظ آبروی نظام و انقلاب سکوت کرد . جدا که حق با سکوت بود , صدا در گلو شکست .
نا شناس 4 آذر 1388
در جواب کامنت مخالف کردان:

با اینهمه هجوم رسانه ا ی به آن مرحوم، بازهم در جواب یک مقاله وزین و سنگین دو برابر آن مقاله کامنت نوشتی و هنوز دلت خنک نشده است؟
من فقط به یکی از بندهای نوشته تو جواب میدهم و راستش بقیه اش را نخواندم چون ثابت میکنم بی مدرک و دلیل و کورکورانه می نویسی:
تو که نوشتی :" کسی که در مدت سی سال با مدرک جعلی حقوق و مزایا دریافت می کرد ...." باید بگویم که
علی کردان بدون مدرک دکترای افتخاری، معاون اداری و مالی صدا و سیما بود و در حدود سال 80 بود که با نوشته رساله ای به او مدرک افتخاری تقلبی دادند. حالا شما چطوری از هشتاد تا هشتادوهفت را سی سال حساب کردی را باید به پای بی سوادی تو و اربابانت نوشت و انشالله که از روی غرض ورزی نباشد.
برو و کاسه و کوزه ات را جمع کن تا بیشتر تو و اربابانت را رسوا نکردم.
نا شناس 4 آذر 1388
آقای مخالف کردان آیا رسالت مطبوعاتیان تمام شد؟ مدارک بقیه چی؟ پرونده های اقتصادی بقیه چی؟ سواستفاده ها و زدوبند ها چی؟
اقلا کردان مدیر مقتدری بود که مدرک تاثیری در ارتقا او نداشت، ولی امثال .... و ..... که در واقعه 18 تیر 78 هنوز دانشجو بورسیه بودند چه گلی به سر استان و یا اصلا کشور زدند که حالا دو قورت و نیمتان باقی است؟ اگر کردان ها نبودند الان همان آقایان از نداری به گدایی افتاده بودند.
نا شناس 5 آذر 1388
مخاتف کردان از خدا بترس.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.